img_4072-1

Spotkanie na rurze i moc marchewki:-)

IMG_4072.JPG

Dzisiaj wyjątkowo nie chciało mi się iść na zajęcia. Jednak zawsze tak jest, że jak już się zmotywuję, to trening jest bardzo udany. Okazało się, że moją koleżanką z rury jest Kasia Bigos- hardcorowa trenerka:-)

Po treningu przyszedł czas na pyszny koktajl na bazie marchewek:-) Marchewka jest tania i dostępna przez cały rok, a do tego jest bardzo zdrowa.

Surowa marchewka jest bogata w składniki mineralne: potas, sód, wapń, magnez, żelazo, kwas foliowy i witaminy: A,B1,B2,B6,C,K. Poprawia nasze trawienie, obniża poziom cholesterolu we krwi i zwiększa naszą odporność. Karoten poprawia koloryt naszej skóry i ujędrnia ją.

IMG_4083.JPG

-6 marchewek
-śliwka
-gruszka
-3 jabłka
-morela
-brzoskwinia

Wyciskamy sok z wszystkich owoców i pijemy:-)

IMG_4088-0.JPG

Pysznym dodatkiem do dań jest pure ziemniaczano-marchewkowe:

-5 ziemniaków
-duża marchewka
-kilka orzechów laskowych
-2 łyżki jogurtu naturalnego
-sól
-koperek

Marchewkę gotujemy z ziemniakami. Po ugotowaniu dodajemy jogurt i blendujemy na gładką masę. Po przełożeniu na talerz ścieramy na pure orzechy i posypujemy koperkiem.

IMG_4079.JPG

Smacznego:-)

IMG_4085.JPG

Udostępnij:

Dodaj komentarz