Jak wócić do formy po ciąży?

Jak wócić do formy po ciąży?

Długo zastanawiałm się, jak przywrócić moje ciało do stanu sprzed ciąży. Nudziły mnie treningi na siłowni i godziny spędzane na basenie. Zainspirowałam się rozmową z koleżanką i postanowiłam spróbować swoich sił na rurze.
Pełna obaw i lęków, że moje długie ciało nie poradzi sobie z tym wyzwaniem, pomaszerowałam na trening. Zainwestowałam w pierwszy karnet, żeby przynajmniej przez miesiąc nie mieć drogi odwrotu. Wkrótce moje ciało zaczęło wyglądać jak jeden wielki siniak, ale z każdym śladem na moim ciele pojawiały się też nowe umiejętności. Chociaż często było mi trudniej, ponieważ jestem wysoka, mam długie ręce i nogi, postanowiłam się nie poddawać. Dziś minęło ponad półtora roku odkąd rozpoczęłam swoją przygodę z tym sportem i z każdym treningiem mam coraz większą satysfakcję.

Kilka tygodni temu, nagraliśmy odcinek dotyczący tańca na rurze, do mojego cyklu w Pytaniu na Śniadanie:

http://pytanienasniadanie.tvp.pl/14793860/jak-wrocic-do-formy-po-porodzie

 

10322995_885134128178727_1856462343_n

1 (7)

10178034_10152155567819473_5224536290614335122_n

Pełne skupienie…

z (115)

…i wyciskamy stójkę…

z (119)

coś nowego…

z (113)

 

 

Udostępnij:

Dodaj komentarz